لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
والنسیا - یوونتوس ! آغاز ماجراجویی یووه در اروپا

والنسیا - یوونتوس ! آغاز ماجراجویی یووه در اروپا

یوونتوسی ها در اولین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های اروپایی به مصاف تیم والنسیا خواهند رفت و همه در انتظار حضور کریستیانو رونالدو با پیراهن یووه در رقابت های اروپایی هستند.

 

سه نكته جالب از دیدار یوونتوس و والنسیا

 

والنسیا در پایان هفته چهارم رقابت‌های لالیگا با 3 مساوی و یك شكست در رده هفدهم لیگِ بیست تیمی اسپانیا قرار دارد. این در حالی است كه یوونتوس با كسب چهار پیروزی از چهار دیدار به عنوان صدرنشینِ مطلق رقابت‌های سری A ایتالیا به ورزشگاه مستایا خواهد رفت.

 

مواجهه نوربرتو مائورا نتو ملقب به «نتو» دروازه‌بان 29 ساله و اهل برزیل والنسیا كه در سالهای 2015 تا 2017 در جمع بیانكونری‌هحضور داشت، با هم‌تیمی‌های سابقش یكی از نكات جالب این دیدار است. نتو در سه دیدار از 4 بازی خفاش‌ها در رقابت‌های این فصلِ لالیگا، سنگربان اصلی این تیم بوده و در ازای این چهار بازی 5 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده تا نشان دهد عملكرد مطلوبی در شروع این فصل به همراه این تیم نداشته است. او فصل گذشته دروازه‌بان ثابت والنسیا بود.

 

كریستیانو پیچینی مدافع 25 ساله والنسیا، تنها بازیكن ایتالیایی این تیم اسپانیایی است كه در فصل جدید از باشگاه اسپورتینگ پرتغال به جمع خفاش‌ها پیوسته است. پیچینی در سه بازی از 4 دیدار والنسیا با شاره 21 درسمت راست خط دفاعی این تیم بازی كرده است. بازیكن سابق تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا پیش از این سابقه بازی در باشگاه‌های بتیس، لیورنو و فیورنتینا را نیز در كارنامه بازی‌اش داشته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: